Ny blogg, nytt liv, nya möjligheter

Eller något.
Har bestämt mig för att ta upp mitt bloggande igen. Efter allt som har hänt under sommaren tyckte jag att det bästa var att starta om på nytt. Med nya fräscha inlägg om hur underbart jag tycker att det är att vara i London igen. Endel kommer också att vara på engelska, för att mina vänner här ska kunna läsa och följa. Lättast för mig vore att skriva allt på engelska från början, men då skulle inte min far förstå. Men för att göra allt lättare så kommer det att bli mest bilder.

/

Or something.
I've decided to start my blog again. After everything that's happened during, and before, the summer I thought that to start fresh is the best option. With new fresh posts about my life here in London, and how absolutely lovely it is to be here. Some parts of it is gonna be in English, just because You, who doesn't understand the above, is gonna be able to follow my life. The easiest for me would be to write everything in English, but then my father wouldn't understand. It's also gonna be more pictures, just to make everything easier.

Kommentarer

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0