God is in the houses and God is in my head

29 november 2010. Det är måndag, tuben har sin måntliga endags strejk, jag dricker alldeles för mycket te, äter hela tiden och här ovan ser ni utsikten från mitt fönster. Jag har semester! Imorn åker jag till Jenny o Paul i Grimsby. 6h10min bussresa. Som tur är finns Coldplay, en god bok, BBM o en kär vän. Är tillbaka i London på fredag.

 

Igår var det första advent och den första snön föll i London. Tyvärr var den var lika snabbt borta igen. Men för stunden var det magiskt att sitta inne på puben med Tina o Tanja efter en helt övernaturligt busy helg på jobbet och se de vita små flingorna falla ner mot marken i gatljusets sken.


Kommentarer
Postat av: Catharina Engtorp

Längtar att få se denna vy med egna ögon!

2010-12-04 @ 10:21:33

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0