We are going through changes

Nu har jag inte bloggat på ett tag. Trotts att jag egentligen har ganska mycket att blogga om.
Endel förändringar har skett vad gäller designen, men allt är inte klart än.
Endel bilder/inlägg har tagits bort för att jag tyckte de var onödiga och inte innehöll tillräckligt mycket vesentligt, som t. ex stora bilder på mig själv i vart annat inlägg - Rebecca goes mature!

Tanken är den att det ska bli mer text, mer text med substans. Texter som säger någonting om vad som pågår i mitt liv. Vilket för tillfället är ganska mycket. Många som flyttar utomlands under en viss tid, eller åker på en lång spännande resa bloggar ofta så att de nära och kära hemma i kalla Sverige kan få ta del av resan. Andra är kvar hemma i Åmål och bloggar om vardagen där. För mig kommer det att bli en blandning av båda. Till en början var det för att dela med mig av mina äventyr i London, men nu har London blivit min vardag. Det är här jag lever, det är här jag anadas och det är här jag vistas. Och jag fullkomligt älskar det!

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Mycket hysteri kring Harry Potter just nu.



Dagens fråga: Har du sett alla filmerna?



Känner du för det så anmäl dig även till Veckans blogg som du hittar i kategori Tävlingar.



Ha en fortsatt riktigt härlig lördag!

2010-11-20 @ 11:04:25
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Lucas

Tjenare, vad göres? :)

2010-11-20 @ 11:18:15
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)

2010-11-20 @ 12:57:54
URL: http://cviklund.blogg.se/

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0