Maryland, Leytonstone, London

Så var det dags igen - på fredag går flyttlasset. Då blir det fjärde gången sedan ja flyttade till London som jag flyttar. Denna gången blir det ännu några extra km åt öst. Jag vet inte varför men något gör att jag stannar här. Är väl som med allt annat, så fort man vant sig är det svårt att slita sig. Denna gången är det dock en stor skilldnad mot föregående flytter - denna gången kommer jag att bosätta mig helt själv. Det slog mig alldeles nyss att detta kommer att bli första gången jag bor helt ensam. Och jag kan knappt bärga mig. Ska bli så himla skönt att bara va för sig själv! Rebecca vill ha fredag NU!

Var nästan en hel vecka sedan jag bloggade nu. Men så mkt har hänt att jag inte haft tid till det.
Tisdag var jag helt död, nej inte bakfull, DÖD, efter att ha vart ute en hel natt med mina mer än underbara arbetskamrater.
Onsdag jobbade jag 6-21.30, var verkligen inte planerat men eftersom Rebecca gör allt för sin sjuka manager Meriem och sin sjuka ex-manager Selvaggia kunde hon helt enkelt inte bara sluta arbeta sådär. Det var helt enkelt en dag som alla andra där folk ringer o sjukanmäler sig, bara det att denna dagen ringde ALLA och jag var den ENDA som kunde ställa upp och täcka skiften. Som tur är blir jag belönad för det. Konstigt nog när jag slutade arbeta på onsdagen var jag inte alls trött, men när jag väl vaknade på torsdag morgon var det som att jag legat i koma. Jag har aldrig varit så trött i hela mitt liv! Trots detta gick torsdagen galant, mer än vad jag kan säga om vissa av mina arbetskamrater.. Stackars Clement.

Under fredagen hände inget speciellt, lördag blev det puben med Yann, Rokya, M'hamed, Tina, Tanja och en kompis till Tanja vid ett konstigt tyskt namn jag ej minns, konstigt jag som annars är så bra på namn. Och till slut söndag - igår blev det Nandos med team Regent Street. Just nu är jag så lycklig att jag skulle kunna spricka!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va´kul för dej att hitta något alldeles eget. Det är du verkligen värd!!!!!!!!!!!!

Bamse kram!

2010-10-24 @ 12:35:34

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0