Salad, chilli sauce and garlic sauce ma'am?

Jag har fått en ny favorit rätt, och med det ett nytt smeknamn.
KEBAB, så himla underbart, äckligt, salt, söligt, otroligt GOTT!
Det vattnas i munnen när jag skriver detta. Omg. I've got it bad.

Mitt nya smeknamn - Kebab Queen - kommer från Neill o han har lovat att ta mig till Londons bästa kebab restaurang. Tydligen ska den ligga i West Kensington? Något jag har väldigt svårt att se (tro). I gengäld lovade jag att lära honom konståkning. Neill på ett par skridskor. Det är något jag har ännu svårare att se än en kebab restaurang i West Kensington. Men med tanke på min general managers kroppsbyggnad och otroliga faccination för filmer (enligt honom själv har han ovanligt många DVD'er) skulle det ändå inte förvåna mig om Londons bästa salad-chilli sauce-and-garlic sauce restaurang faktickt låg i närheten av hans hem... ?

Sarah - du som både träffat Neill o vet vart West Kensington ligger kan i alla fall skratta åt komiken i det hela! Tur att jag har någon att dela mina torra skämt med, även om du är på andra sidan havet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en kul utmaning, särskilt för dej!

2010-11-04 @ 06:54:27

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0