Because someone somewhere's going home tonight


En mus i duschen. En mus bakom kylen på jobbet. Det är möss överallt där jag är idag!
Var också första dagen tillbaka på jobbet efter två dagars ledighet. Kändes lite ringrostigt faktsikt till en början. Men det kom jag snabbt över. Dessutom är det lördag, och lördag betyder busy, busy, busy. Men busy är mysigt när allt går bra, det är organiserat och alla är glada, så jag klagar inte. Får en sådan energikick av känslan att man bara håvar in pengar.

Såg på mejlen på jobbet att medans jag varit ledig har någon tagit sig friheten att anmäla mig till vår årliga barista tävling. Mig?! I en tävling om att göra kaffe. Aldrig! Visserligen har jag inget emot att ställa upp, men tanken på att någon anmälde mig utan att fråga först gör mig rasande. Imorn ska jag allt ta reda på vem den skyldiga är, och samtidigt säga att jag vägrar ställa upp. Jag lämnar WO! Bara tanken på att göra kaffe framför en dommarpanel får mig att koka av ilska. Nu kanske jag överdriver lite till en viss del, men nej. Aldrig!

Har också fått otroligt fin respons på mitt tidigare inlägg. Det värmer i mitt hjärta att läsa att det värmer hos er att jag mår bra. Hoppas ni mår minst lika bra, om inte bättre och är lika glada över era livsval.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hade säkert inte varit något problem för dej att koka kaffe inför domare.Du har ju klarat av att dansa på isen, framför sådana, men jag förstår dej fullt ut!

Modigt av dej att ta det så coolt med musen,när vi andra vet hur du blir när det kommer .......och ......på gatan efter att det har regnat!!!

2011-01-18 @ 18:03:24

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0