Everywhere I go, all the places that I've been


Gårdagens fjasko mot Ipswichtown är redan glömt. Nu blickar jag framåt.
Framåt mot ett 2011 som kommer att blir awesome. Ett 2011 där jag kommer att:
  • gå på fotboll, returmötet mellan Arsenal - Ipswich, semi Carling Cup @ Emirates, London 25 januari med Yann, Joel och Eric.
  • gå på Phantom of the Opera, och uppföljaren Love Never Dies, med Zeinab och hennes svåger Max.
  • gå klart min Manager utbildning.
  • spara, spara spaaaara massa pengar så att jag kan hälsa på Sarah i Sydney.
  • se Zeinab gifta sig för andra gången
  • se Jenny gifta sig, förhoppningsvis iår. Enligt traditionen ska det bli iår, samt se mina bröder ta studenten.
Inget mer är planerat. Inte ens en flytt till Sverige. Eller Frankrike. Eller någon annanstans heller för den delen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser med spännd förväntan på hur listan kommer att se ut när 2011 är slut. Hur mycket mer hände?!!!!

2011-01-15 @ 11:09:35

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0