Money, money, money

...must be funny.
De senaste dagarna har jag spenderat mer pengar än vad jag gjort de senaste två månaderna. Men med två månadslöner nästan helt orörda har jag inte alls dåligt samvete. Pengarna jag spenderat har endast varit behövliga saker till min flytt, och till en vinterjacka nu när hösten och vintern kryper fram.

Just nu är jag dunderförkyld - ett tecken på att jag gick lite för länge i tunna jackor, kanske? Men jag skyller mer på Selvaggia o alla andra på Regent St som också är sjuka.
Dagen idag kommer att spenderas hemma med massor av te, varm mjölk och smörgåsar med kaviar. Kanske att det slinker ner en o annan giffel också. Mmmm svenska godbitar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en riktigt svensk återhämtning! Krya på dej. Många kramar

2010-10-26 @ 18:04:50

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0