Your toilet is very clean, good. I like it!

Vem gick på toa på Paul i Marylebone igår? Vem var den mystiska mannen som gömde sig bakom ett par Ray-Bans?

Frågan snurrade runt i huvudet på mig, Emilie, Isabel och William i nästan en halvtimma efter den kända mannen lämnat vår arbetsplats. Han var ju känd, så mycket visste vi för alla kände igen honom. Bon Jovi? Neej det stämde inte riktigt trots att det var det första namnet som dök upp i huvudet på oss alla tre. John Malkovich? Nej det var inte rätt det heller. Vi stod där och småviskade o tasslade, men samtidigt ville vi inte prata för högt för hans fru stod enbart några få meter ifrån oss, han själv var ju på toa. Frun var underbart trevlig och go, men hon tyckte vädret var lite för varmt för varm chocklad. Varför hon påpekade just det har jag ingen aning om.

Det var inte för än vår assistant manager Mohamed kom till oss och sa "Såg ni David Bowie? Han berömde vår toalett.". Klart som korvspad att det var David Bowie vi så fint sålt en take away cappucino till och som sedan frågade oss om vägen till toaletten. Hur kunde vi vart så dumma. Men har vi tur så kommer han tillbaka igen, han gillade toaletten. Det är i alla fall en av sakerna jag går efter när jag är på restaurang, hur ren toaletten är.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte bara vi "gamla" som har svårt att få fram namn!!!!!!!

2010-09-04 @ 21:49:27
Postat av: Lisa

Hahah, nämen ;) Så trevligt!

2010-09-04 @ 22:58:09
URL: http://lisajosefina.blogspot.com/

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0