Manadens inlagg

Ni efterluyser blogg inlagg, jag efterlyser tid och lust. Kanske ar blogglusten borta eftersom jag inte har tid? Onskar jag kunde sitta har varje dag och skriva vad som cirkulerat runt i mitt huvud.

Varje dag bestar av jobb, jobb, jobb och nar jag antligen far en ledig stund spenderar jag den med David. For visst ar det battre att spendera min lediga tid med mannen in mitt liv an en fyrkantig dator. Mannen i mtit liv aker till Marocko pa torsdag, da kanske jag far lite mer tid att blogga.

London forbereder infor nasta fredags stora handelse. The Event of 2011 - The Royal Wedding of Prince William & Miss Catherine Middleton. Paul sattsar pa stort, sjalv tror jag att det kommer att bli den mest lugna dagen pa hela aret. Galen i kungligheter som jag ar hoppades jag pa att kunna ge mig sjalv ett sent skift den dagen, sa jag kunde se brollopet innan jag forsoker ta mig genom alla folkhav till fots till jobbet. Men icke, var GM bestamde sa fint att Rebecca ska oppna den dagen, det var hans onskemal. Och hans onskan ar lag. Fint ar det da i alla fall att jag slutar tidigt och kan joina festligheterna i huvudstaden under eftermiddagen. Det ar ocksa Bank Holiday sa David ar ledig. Hoppas pa en fin eftermiddagen med min karlek i solen.

Nu vantas mat med Louise i vantan pa att David ska komma hem .

Kommentarer
Postat av: Viktor

Låter underbart!

2011-04-20 @ 11:23:33
URL: http://viktorbijlenga.se
Postat av: Sarah

Delar ju inte riktigt din entusiasm vad det gäller kungligheter, men är glad för din skulle och hoppas att du får en helt underbar eftermiddag med firande men en massa kärlek både din egen och andras :)

Men jag lovar att jag inte ska tjata på dig mer att skriva, men älskar bara att ligga och titta på kort, så starta en bild blogg istället för det där med att ta kort är ju helt up your alley :)

Och du behöver väl inte göra det heller om du inte vill men då får du faktiskt i alla fall kommentera på min för det börjar kännas att det är så långt härifrån och det vill jag inte :P

2011-04-20 @ 13:18:03
URL: http://sarahberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Äntligen får jag något att läsa, ser alltid framemot dina "små" berättelser, jag som är Facebook free!! Ett litet mellan inlägg- Chelsea missa frispark, gissa hur jag vet det? Du kanske får känna av lite efterfest nästa fredag, när den värsta yran lagt sej. Annars får väl du och David mysa ute på någon pub,i ett sommarvarmt London, förhoppningsvis. Påskkramar mamma och pappa!!

2011-04-20 @ 22:34:08

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0