London upplopp fortsätter

Igår publicerade jag bilder från Tottenham. Idag fortsätter eländet att spridas i landet. Värst drabbat är Croydon och Clapham Junction i södra London. Jag finner inte ord som beskriver hur detta är. Själv är jag relativt säker, fortfarande. Trots att det finns bekräftade uppgifter om brand i Notting Hill idag. Ryckten sprider sig om att folk tror att de kommer slå till rejält i centrala London om två, tre dagar. Men frågan är, hur kan de fly därifrån?

Jag har en kollega som bor mitt i eländet i Croydon, en av mina bästa vänner, som är gravid i vecka 36 bor ett stenkast bort från helvetet i Clapham Junction. En annan kollega bor mitt emot eldhavet i Enfield. London är vackert, ett paradis, men nu liknar det en krigszon. Hela tiden hörs sirener. Jag vet inte längre vad jag ska tänka eller känna. Mina vänner är mitt uppe i allt medans jag själv lyckats "komma undan", än så länge. Allt känns så fel, det går inte att inte bli berörd

Kommentarer
Postat av: Anna

Var rädd om dig! <3

2011-08-09 @ 22:01:22
Postat av: Anna

Var rädd om dig! <3

2011-08-09 @ 22:02:32
Postat av: Mamma

Kan bara säga - Var rädd om dej och David! Förstår att du känner dej maktlös, men inte hjärtlös-när det gäller dina vänner!De vet att de är med dej i dina tankar och hjärta. Många kramar Trion

2011-08-10 @ 18:20:41

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0