Home is where the heart is


Dricker te ur min favorit mugg från Tesco. Myser nerkrypt i sängen. Ska nog läsa en bok, funderar skarpt i att investera i en tv inom den närmsta framtiden. Har aldrig känt behov av en, men nu vore det kanske inte så fel. Efter år av isolation kanske det är dags att börja följa de där onödiga serierna som går.

Berättade för David igår att vi hade Jude Law hos oss för två veckor sen. Och vad säger han till mig? "Åh men han såg jag på gatan vid Tottenham Crt Rd i förrgår. Jag stod still vid ett rödljus och skulle gå över vägen så kommer han fram o ställer sig bredvid mig, jag tänkte 'wtf are you doing here?'. Han såg ut som en uteliggare, trasiga kläder och allt". Verkar som alla i den här himla stan har sett honom utom jag.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Haha, verkar som det är någon slags förbannelse kring Jude Law och dig. Kom ihåg att livet är långt. Jude Law stöter du nog på snart.

2011-02-22 @ 20:01:50
URL: http://viktorbijlenga.se
Postat av: mamma

Håller med Viktor om att livet är långt, så du kommer att stöta på både Law och Deep i framtiden, plus en massa andra "snygga" och intresanta personer.

2011-02-23 @ 15:51:42

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0