Produktivitet på hög nivå

Dagen har varit lång och bra. Produktiv och härlig.
Började med att jag mötte upp Selvaggia i Leyton. Vi begav oss till Lee Valley Ice Center för att åka skridskor i ett par timmar. Tog bussen till Oxford Circus, för att gå på Nandos vid Tottenham Crt Rd. När vi kom fram såg vi till vår förtvivlan att de var stängt! Men vi hittade snabbt ett annat Nandos i närheten. Super gott som vanligt, men usch vilken dålig service. Vart var managern undrar jag? Var dock bara jag o Selvaggia som märkte av att allt var okontrollerat och oorganiserat. Alla andra satt lugna och fina. Vi kände oss stressade och satt som på nålar. Var nära där ett tag att vi gick fram till personalen, som stundtals var borta, om de behövde hjälp. Det blir lätt så när man går på restaurang när man jobbar i samma bransch.

Eftermiddagen har jag städat och skrubbat varenda liten vrå i min lgh. Nu luktar det gott, både från nytvättad tvätt och nystädat golv. Friskt och fräscht! Otroligt trött är jag med.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk vilken skön känsla det är när man gjort sånt tråkigt, men med ett fint resultat.

2011-02-19 @ 16:49:43

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0