Do you know the “f” word? Ffff… fornication?


Efter snart två år utan lediga helger bryr jag mig knappast när mina lediga dagar infaller under veckan, så länge de ligger efter varandra. Men nu måste jag erkänna att söndag-måndag har blivit min favorit. Alldeles perfekt!

Avslutade förra veckan med en tjejkväll med Tina. Började med att vi gick på bio - The King's Speech. Det var verkligen min cup of tea; min typ av film, bra skådespelare, fina kläder och precis det som intresserar mig, kungligheter. Har alltid haft och kommer alltid att ha en svag punkt för kungligheter i mitt hjärta. Inte så många som vet om det, men en del av er vet. Filmen förtjänar utan tvekan alla priser den fått, och alla nomineringar inför den kommande Oscarsgalan.


Efter filmen gick vi till en italiensk restaurang precis vid Leicester Square. Vi pratade om allt möjligt, men som vanligt mellan mig och Tina handlade det mest om män och vår stora besvikelse att vår italienske servitör hade vigselring. Kvällen avslutades på en pub precis vid tubestationen.


Hittade den här mysiga hörnan inne på puben medan jag stod och väntade på Tina innan vi skulle gå och hon var på toa. Kunde inte låta bli att ta kort.

Kommentarer

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0