Le sac de l'amour

Jag har alltid haft och kommer alltid att ha en speciell plats för väskor i mitt hjärta. Redan vid sju års ålder köpte jag på mig väska efter väska. Här ovan ser ni mitt senaste kap. Perfekt med utrymme för allt jag bär med mig dag efter dag, och innerfacken rymmer en liten necessär med alla möjliga saker en tjej kan behöva under en dag. Det var kärlek vid första ögonkastet! Nej nu ljög jag, det var kärlek vid första ögonkastet när jag såg orginalet från Mulberry, men dagen jag köper en väska för £776 kommer aldrig att infalla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vem kan du brås på tro? Väskor,handskar, skor mm som går i still fanns det alltid i min garderob förr. När ni godingar kom så prioriterades andra saker! Är dax att hitta tillbaka.

2011-01-23 @ 14:09:17
Postat av: emma

åh herregud vad fin, var har du hittat den tro?

2011-01-24 @ 23:36:26

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0