Medan vattnet tappas upp i badkaret

Skriver jag ett litet inlägg.
Mycket har hänt sedan jag skrev sist, mycket händer hela tiden. Just nu är jag på semester i Åmål hos mina föräldrar. I eftermiddag åker vi till min bror Eric i Växjö, han tar studenten imorn.

Det mest händelserika som hänt sedan jag skrev sist, som också är ett av de största stegen jag tagit i mitt liv är att jag och David har flyttat ihop. Lite tidigt i ett förhållande tycker endel, men för oss känns det rätt. Mest för att vi aldrig är lediga samtidigt och tiden vi har ihop är kvällarna. Jsut nu är vi ifrån varandra i tio dagar, svårt, jobbigt, sova ensam och allt det där. Men om något så stärker det relationen och det ska bli så mysigt att se varandra på tisdag kväll nästa vecka igen, för att sedan på fredagen åka till Paris och bara njuta!

Kommentarer

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0