The Hobbit, 1 & 2

Ja då var jag tillbaka i bloggvärlden efter nästan två veckors frånvaro.
Har varit hemma i Sverige hos mor, far och bror. Hade tänkt att uppdatera rätt så frekvent, men de hade inget internet. Klarade mig faktsikt alldeles utmärkt hela vistelsen utan att ens kolla facebook en enda gång. Enda gången jag kikade in var tre minuter hos min vän Anna. Jag lovar att ge er en större update med bilder från min Sverige resa senare.

Alla som känner mig, verkligen alla vet att två av mina största passioner här i livet stavas Sagan om Ringen och Mikael Persbrandt. Det finns verkligen få saker som får mig att le, skratta, hoppa högt och skrika av glädje. David är en, att Mikael Persbrandt ska spela Beorn i filmatiseringen av The Hobbit är en annan. Regisören är självklart Peter Jackson, samma man som regiserade de tre mästerverks filmerna. Sir Ian McKellen, Elijah Wood, Orlando Bloom, Sir Christopher Lee, Cate Blanchett, Hugo Weaving och Andy Serkis kommer alla att medverka i samma roll de hade i triologin, och nu kommer min älskade Herr P att joina listan med dessa tallangfulla skådespelare. Sagan om Ringen + Mikael Persbrandt = sant. Det är FÖR bra för att vara sant.

Kommentarer

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0