Tretio minuter över elva

Har precis ätit en palmier som jag tog med mig från jobbet.
Usch! Varför tog ja en palmier? Bara socker. Usch o tvi!

Idag var det stock take/inventering. Hej o hå! Min hjärna är helt slut.
Min kropp är mer än ok, ska inte säga toppen men det är nästan så att jag vill, men hjärnan är DÖD så nu hoppar jag snart i säng. Och även om kroppen inte känns toppen så gör självförtroendet det. Av någon anledning gjorde det en u-sväng förut o nu känns som att jag skulle kunna erövra världen! Hoppas det stannar där ett tag, typ för alltid.

En sak jag dock har svårt att tro ibland är att jag har en egen lgh, en egen lgh i London, i LONDON av alla ställen. Uuugamaga det är precis vad jag drömde om för 4 år sedan. Jag fattar inte. Det är för bra för att vara sant. Ibland är livet för bra för att vara sant.

Filip & Fredrik är också för bra för att vara sant.
Att dom har spelat in ett program i Grums o Säffle är ännu bättre.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att höra att dina drömmar slår in. Trägen vinner.

2010-11-04 @ 06:56:05
Postat av: Gustaf ifc

Hahaha bra avslut två sista styckena :D:D

2010-11-21 @ 21:22:24

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0