Vad vore en blogg utan det obligatoriska web-cam kortet?


Såhär glad är man efter en dags lägenhetsletande, storhandlande på Tesco, biljettletande, grilladkyckling till middag och framförallt storläsande i ELLE's SPECIAL 25TH BIRTHDAY COLLECTION ISSUE på 450 sidor. Omg, kommer att lusaläsa den in i minsta detalj. Har redan bläddrat sönder en av bilagorna, den från House of Fraser o hjälp vad mycket fint det fanns. Sarah kom hit, vi MÅSTE shoppa! Vilken modenörd ja blivit på det sista. Men någon gång skulle det väl komma till mig med - och att bo i London hjälper ju inte det hela precis. Inte att det var London Fashion Week i förra veckan heller. Att jobba i Marylebone där alla är välklädda och fina varje dag späder på det hela ännu mer. Kanske har jag blivit sådanhär pga min vita hemska uniform jag går omkring i hela dagarna. Jag bara LÄNGTAR tills min utbilding är klar och jag kan kasta hatten o slänga på mig managerrocken!


Kommentarer

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0