Pysselkväll och El Classico

Fråga mamma, fråga mormor, Anna, morfar, pappa eller Sandra. Alla vet. När jag var i tio års åldern var min största hobby att klippa o klistra. Jag klippte sönder varenda tidning mormor hade i huset. Nu har jag tolv år senare tagit upp min stora livsglädje, och tänk va mycket jag har saknat det! Och nu efter flera månaders (års) letande har jag äntligen (!) funnit min favorit tidning bland de brittiska medierna - Homes & Antiques.
Medans jag breder ut mig över vardagsrumsgolvet tittar David på El Classico. Att vara fotointresserad och ha en blogg är inte alltid det lättaste när man har en pojkvän som gärna inte ställer upp på bild (med undantag från förra inlägget), så jag lovade honom att växten skulle vara i fokus och inte han.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är aldrig försent att ta upp en "gammal" hobby. Får hjärnan att tänka på annat! Det ät det man ska göra när man är LEDIG!!!

2011-08-19 @ 07:16:06
Postat av: annki

Det där ser ut som Sarahs rum........

2011-08-19 @ 20:01:24
Postat av: Marie

Fint pyssel-huller-om-buller. Har aldrig förstått det perfekt organiserade skrivbordet om jag ska vara ärlig.

2011-08-29 @ 23:03:20
URL: http://mariesfinurligheter.blogg.se/
Postat av: Marie

Fint pyssel-huller-om-buller. Har aldrig förstått det perfekt organiserade skrivbordet om jag ska vara ärlig.

2011-08-29 @ 23:03:21
URL: http://mariesfinurligheter.blogg.se/

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0