Tack och hej för mig!

Ett år av bloggande (på denna adress) är över. Jag säger tack och hej för mig. Men börja inte gråta än! Jag byter bara blogg portal. Jag går tillbaka dit jag en gång började - blogspot.com.
http://mysmallcupoftea.blogspot.com - skriv upp det!
Anledningen till att jag byter är att jag aldrig kom på ett fast tema att blogga om - det var hela tiden en blanding av massa olika saker, och jag blev aldrig nöjd. Nu har jag äntligen kommit på vad det är jag vill blogga om och jag kände att det bästa sättet att göra det på var att start om från början. Med en blogg som är ny, ren och fräsch.
jag vet att jag bytt ett anatl gånger förut, men nu är jag nöjd och jag hoppas att vi kommer att mötas i fortsättningen.
Tusen tack!
Rebecca

Kommentarer

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0