Every smile is a new horizon on a land I've never seen


En dag fylld av nästan ingenting. Imorgon ska det hända mer. Då ska jag in till Central London.
Hade egentligen planerat in en tripp till Brick Lane med kameran, men jag orkade inte gå upp tidigt. Istället sov jag länge för att i eftermiddags gå på en jätte promenad med kameran i mina kvarter. På vägen hem stannade till på ett supermysigt café lite längre ner på gatan som jag tänkt besöka tidigare men aldrig gjort.

Någon dag ska jag också ta mig tid att besöka det 25:e PAUL som öppnade i Islington i måndags. Men först ska jag viga resten av kvällen åt James Blunt, Mikael Blomqvist och Lisbeth Salander - jag är fast. Är du stolt nu Sarah? Och mamma, du borde läsa dom du med.

Kommentarer
Postat av: mamma

OK!Får ta och låna dem av mormor(hon har inte heller läst dom,fast hon har dom!).Men just nu längtar jag att få läsa lite mera som är skrivet av en underbar och modig "kvinna",som skriver väldigt härligt känslomässigt! Kan du gissa vem? Kolla nästa kommentar!

2011-01-20 @ 18:31:01

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0