Sömnproblem

Har inte haft sömnproblem på flera flera år. Men nu den senaste veckan har jag sovit otroligt dåligt. Att arbeta tre veckor med endast stängningsshift vänder man lite upp och ner på dygnet, stannar uppe långt efter midnatt och sover till tio varje dag. Har sagt till mig själv att detta måste jag ändra på, jag vet själv hur min kropp mår utav att göra såhär. Men att ställa dygnet till rätta är lättare sagt än gjort. Igår gick jag och la mig 22.30, men jag låg och vände o vred på mig långt efter klockan passerat 02.00. Jag längtar till den dag då jag har ställt allt till rätta igen, och om jag fortsätter att gå och lägga mig runt 22.00 varje dag så borde det snart funka. Jag håller alla tummar och tår jag har.

Kommentarer
Postat av: mamma

Rätt gissat är DU!!!!Läser vad du skriver här samt igår läste jag ett underbart brev.Du kan säkert lista ut vad som rann på min kind.Även mottagarens ögon var våta, fast han säkert läst det 10 ggr sedan han fick det.

Du är jätteduktig på att skriva,så motionera och skriv av dej så kanske John Blund kommer snabbare.Kram

2011-01-20 @ 18:35:05

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0