Onödigt vetande

senaste:
1. mening du sa: See you tomorrow
2. personen du pratade med: David
3. du fick sms av: David
4. du kramade? : David
5. kläder: mjukisbyxor o t-shirt
6. bättre än igår: igår va jag ju ledig så vet inte riktigt om dagen idag var bättre direkt

imorgon:
7. är det: två år sedan jag flyttade till London
8. planer: jobb... jobb.. jobb!
9. favorit: ja inte är det att Remco kommer till jobbet inte
10. nummer: 2
11. färg: blå
12. årstid: det går mot vår, iaf i England

frågor och svar:
13. saknar du någon? Ja
14. humör för tillfället: trött
15. det första du gjorde i morse: vaknade?
16. vad åt du sist? : palmier
17. vad irriterar du dig på?: folk som lägger sig i saker de inte har ngt att göra med!!!!
19. vem tänker du på just nu? David
20. tror du att personen tänker på dig med?: ... han sover.
21. vart reste du sist? : Grimsby
22. vad gjorde du igår kväll? : åt middag med Zeinab, Bart & David
23. liknar du din mamma eller pappa? : mamma
24. ler du ofta? : ja
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? : ja
27. i vems säng sov du i natt?: min
28. vilken färg har din tröja? vit

Jag undrar -  var är fråga 18?
Ni undrar - vem är David?
Visst har jag rätt?

Kommentarer

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0