Simple times

Prickarna har forsvunnit fran min dator, kan bero pa att datorn inte ar min.
Min blogg kan upplevas som bortglomd, men det ar den inte. I alla fall inte av mig. Det ar bara sa mycket som hander, sa mycket som ska goras hela tiden. Har knappt tid for att andas.

Idag onsdag ar den enda lediga dagen jag har pa hela veckan. Finns mycket jag skulle kunna gora, framfor allt vill jag traffa Zeinab. Men jag maste ha en dag da jag inte gor nagonting. Minns inte senast jag hade sen sadan dag. Darfor sitter jag nu ensam hemma hos David pa 18de vaningen, med hans dator i mitt kna och tittar ut over Notting Hill. Regnet trillar ner fran himlen, tagen till Paddington aker forbi med jamna mellanrum. Jag tanker, jag ler och jag ar lycklig.

Min lagenhet pa andra sidan stan har jag ingen som helst lust att aka hem till. Pa jobbet stressar alla som galningar, alla kanner det enorma trycket uppifran, men det finns ett gang, ett gang guldklimpar som ar varda allt guld i hela varlden - Lisa, Melanie, Sego och Tanja. Tillsammans med Zeinab ska jag gora detta teamet till det basta cafe teamet i Marylebones historia.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig känsla det måste vara att få ingå i ett gäng som är gjort av guld, när man som du har ett hjärta som just är gjort av det-GULD.

2011-04-02 @ 11:09:40

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0