Semesterplaner


Den 4 juni gar jag pa den langsta semestern jag haft sen sommaren efter studenten, och den arbetslosa hosten 2008. Ar ledig fran den 4 till den 21, vilket ar hela 18 dagar av ledighet. Kan knappt forsta att det ar sant.

Lordagen den 4 juni tar jag flyget hem till Sverige. Stannar dar i hela tio dagar. Dessa dagar kommer att ga sa sjukt fort, det ar student for mina broder, Ullastina, Karl, Louise och hundratals andra. Tiden runt skolavslutning och studant ar alltid ngt alldeles extra. Kanner pa mig att det kommer bli helt underbart, och att vadret kommer vara pa var sida. Forst kommer det att vara nagra lugna dagar, dar jag hjalper mor att forbereda infor kommande student, innan vi pa tisdagen aker ner till Eric i Vaxjo. Han tar studenten dagen efter, pa torsdagen blir det hem till Amal igen for att sedan se Jocce springa ut pa fredagen.

Den 10 juni kommer mamma, pappa, Jocce, Eric, morfar, mormor, farfar, Ann-Britt, Claes, Nettan och jag att vara samlade pa samma stalle igen for forsta gangen sen min student den 5 juni 2008. Egentligen skulle David ha slutit upp pa torsdagen men saker har kommit upp pa jobbet sa han maste stanna i London. Men skam han som ger sig, jag ar tillbaka i London den 14, den 17 tar vi taget till Paris o stannar dar till den 21. Livet ar allt bra underbart ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gustaf like your post

2011-05-16 @ 14:50:21
Postat av: Mamma

Hoppas att dina förväntningar och önskningar slår väl in. Det är dej väl unnat med så lång sammanhängande ledighet! Jag kan väl följa med till Paris för att vila upp mej efter allt ståhej, men det låter ju bra att ska hjälpa din "gamla" mor!! Så jag får vila på hemmaplan istället.

2011-05-16 @ 15:19:34

Make a comment:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Comment:

Trackback
RSS 2.0